Oriolus Software stojí především na simulátorech s velkým zaměřením na realističnost, kvalitu a smysl pro detail. Prvním projektem tohoto vývojářského týmu je LOTUS Simulator. Více se o tomto projektu můžete dočíst zde.

Zahájení vývoje LOTUSu začal v 2014, který nyní obsahuje herní engine obsahující maximální flexibilitu při vytváření objektů, map, jízdních řádů a jakýkoli import všemožných druhů dopravy. S tím přichází i plnohodnotný map editor a komplexní nástroj pro vkládání objektů, vozidel, scenerií a tak dále.

Tým vývojářů klade vysokou prioritu pro tzv. “Come on in! – culture”. To znamená pro každého hráče velmi jednoduchý způsob podílení se na vývoji simulátoru v jakékoli formě – ať už samostatným vývojem, diskuzí či propagací.

Veškeré dostupné novinky můžete sledovat na našich oficiálních stránkách, kde Vám přinášíme novinky ze světa LOTUSu.